Beste patiënten.

Voor een aangename en langdurige vertrouwens relatie, willen wij u verzoeken onderstaande tekst goed door te lezen. Het zijn de ‘huisregels’ van de praktijk.

Afspraken,
Wij werken uitsluitend met behandelingen volgens afspraak. Afspraken kunnen telefonisch, per mail of aan de balie gemaakt of geannuleerd worden.

Te laat komen voor een afspraak,
Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek.

Niet nakomen van een afspraak,
Wanneer u een afspraak niet na kunt komen dient u dit uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch of per mail af te melden. Zegt u een afspraak niet of niet tijdig af, dan zal de voor u gereserveerde tijd in rekening gebracht worden. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Ook als u niet verschijnt, zijn er reeds gemaakte kosten o.a gereserveerde assistente. Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk.

Aanwezigheid,
Het is prettig dat u op tijd op uw afspraak aanwezig bent, wij proberen op tijd te werken. Dit is alleen mogelijk wanneer onze patiënten ook op tijd zijn.

Pijnklachten en spoedgevallen,
Wanneer u ’s ochtends voor 10.00 uur belt met een pijnklacht/spoedgeval, proberen wij u zoveel mogelijk dezelfde dag te helpen. Belt u later op de dag, dan kunnen wij u dit niet garanderen. Uw spoedklacht word in alle gevallen binnen 24 uur gezien. Heeft u een spoed klacht na 17.00 uur of in het weekend, bel dan de spoedlijn: 010-271 77 28

Uw gegevens up-to date,
U bent altijd zelf verantwoordelijk voor uw gegevens. Bij eventuele wijziging dient u deze aan ons door te geven (bijvoorbeeld een verandering van zorgverzekeraar, adres, telefoonnummer of mail adres).

Begroting,
Bij uitgebreide behandelingen ontvangt u van ons van tevoren een begroting.
Alleen indien u akkoord gaat met de verstrekte begroting, wordt u in onze praktijk behandeld. Leest u de begroting altijd zorgvuldig door! Bij het tekenen van de begroting geeft u tevens aan dat u uitgebreid bent ingelicht over de behandeling.

Antwoordapparaat,
Indien u ons belt en u krijgt het antwoordapparaat te horen, luistert u deze altijd in uw eigen belang geheel en zorgvuldig af. Er kan belangrijke informatie voor u op staan zoals het spoedgevallen nummer.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur

Met vriendelijke groet,

Oral Care Center

_______________________________________________________________________________________________

Oral Care Center                                                                    Tel:                  010-501 68 19
Verdistraat 1                                                                           Email:              info@oralcarecenter.nl
3161 RK Rhoon                                                                       internet:           www.oralcarecenter.nl

Websiteinstellingen
Facebook
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg