Laat uw reactie achter in ons gastenboek





* Verplicht veld
Beste patiënt(e),
 
Wist u dat 600.000 mensen bang zijn voor de tandarts?
 
Wij hechten veel waarde aan uw mening en feedback, dit helpt andere patiënten echt vooruit!
Zo merken we dit o.a. bij angstige patiënten die zich inschrijven.
Ze vertellen: door de mooie input van onze patiënten hebben ze zich durven aanmelden.
Verder geven we heel graag aan dat de vele positieve reacties ons hele team een extra drive geven, dit stimuleert onze passie nog verder in onze zorg naar u!
 
Nog dit: Scoort u ons a.u.b. op www.zorgkaartnederland.nl 
Uw score geeft een reëel beeld van wie we zijn voor de buitenwereld.
Voor een juist beeld hebben we minstens 100 scores nodig, onze patiënten en ons team zijn immers één geheel.
 
Hartelijk bedankt!

Oral Care Center Gastenboek


Gaatjes Vullen

Vorige maand ben ik in de ongelukkige situatie terechtgekomen waarbij ik voor de deur stond bij OCC, maar niet meer naar binnen durfden. Simpelweg bang voor de tandarts. Na contact te hebben gehad over de ontstane situatie ben ik prima geholpen. Ik ben bij Joris zelf behandeld. Na een korte intake, waarbij wij spraken over angst en het voorkomen van pijn ben ik goed geholpen. Wel met het hart in de keel, maar volledig pijnloos gehandeld. Nogmaals dank Joris!


Corrigeren gebit

Dankjewel Adisa voor je geweldige bijdrage de afgelopen maanden!

4 voortanden van kronen voorzien

In slechts 3 behandelingen een geweldig resultaat (bleken, slijpen/noodkronen en als kers op de pudding mijn nieuwe voortanden. Geen moment pijn gehad, tandarts Suy heeft een geweldige job gedaan. Geen pijn tijdens de behandeling en geen napijn. Ik ben super blij met het resultaat


Kies getrokken

Een dikke 10 wordt op je gemak gesteld en erg menselijk een aanrader zijn heel lief ga de volgende keer met een gerust hart naar de Tandarts.


implantaten

ook deze tweede plaatsing van implantaten is weer vlekkeloos verlopen. Behandeling van de tandarts was (weer) zeer deskundig en conform prijsopgave. De assistentes waren ook heel goed en vriendelijk. Deze keer ook een extra compliment voor de frontoffice, zij waren elke keer behulpzaam bij het maken van nieuwe afspraken die ook voor mij goed uitkwamen. Kortom: hartelijk dank Oral care Center....


inwendig bleken

Super goed geholpen. Slechts na 1x.bleken al genoeg resultaat. Zeer professioneel en vriendelijk personeel.


Beugel plaatsen

Adisa die de beugel plaatst legt alles duidelijk uit en eigenlijk is het helemaal niet erg om een beugel te hebben want je tanden gaan er recht van staan. groeten nienke


Div behandelingen

Ik heb inmiddels al div behandelingen ondergaan , en ik ben zeer tevreden! Al het personeel heeft zoveel geduld en je bent als patiënt een soort baas over je eigen behandeling. Iedereen straalt rust uit en dat is als angstige patiënt heel fijn. Ook met mijn kokhalsreflex kan ik nu met wat verdovingszalf gewoon de jaarlijkse controle foto's laten maken en dat geeft echt een goed gevoel. Bedankt oral care team.


Trekken van ontstoken kies ( die een wortelkanaalbehandeling had)

Onlangs super geholpen door tandarts Kim. Ik zag ontzettend op tegen de behandeling... Toch dapper doorgezet, want ik kon niet door blijven lopen met een ontstoken kies. Ik vertelde Kim dat ik er ontzettend tegen op zag en er gewoon niet lekker van was. Kim pakte dit goed op en deed met de aardige assistent alles eraan om mij gerust te stellen. Ik kreeg goede verdoving en de tandarts controleerde ook meerdere malen of ik echt niets meer voelde. Top!! Ik voelde nauwelijks iets en het was eigenlijk snel klaar... Ik wil tandarts Kim en de aardige assistente ontzettend bedanken voor hun aardige, en geruststellende woorden. Ik kijk er met een goed gevoel op terug !:)

 


Implantaat kies bovenkaak

Vol lof over het probleemloos plaatsen van mijn (inmiddels tweede) implantaat en de daarbij behorende kies. Tandarts Suy en zijn medewerkers hebben alle aandacht voor de patiënt en leggen iedere stap van tevoren duidelijk en rustig uit.


Implantaten onderkaak

Mijn lof spreek ik uit voor tandarts Joris Suy. Implantaten bevestigen in mijn onderkaak was voor mij een heftig proces, ik ben zeer bang voor tandartsbehandelingen. Tandarts Suy weet echter hoe hij omgaat met angstige patienten zoals ik, alles wordt uitgelegd, hij coacht je door de behandeling en bovenal heeft hij klassehumor. In samenwerking met de assistenten , Rik en Leon van Excent Tandtechniek en de ontvangst aan de balie ben ik de periode doorgekomen en na een tijdje ging ik zonder vrezen naar de tandarts. Nu ben ik klaar en voorzien van een mooie vaste constructie gebaseerd op 6 implantaten, heerlijk. Nogmaals chapeau voor tandarts Joris Suy


Verstandskiezen trekken

Mijn verstandskiezen moesten eruit in verband met paradontitis. Ik had geen angst voor de tandarts maar doordat de eerste kies er zo moeizaam uitging was ik heel bang geworden voor de vervolgbehandelingen. De tandarts was heel lief en begripvol,uiteindelijk is alles goed gekomen en nu gelukkig geen angst meer.Ook de mondhygieniste is zeer nauwkeurig.Kortom dik tevreden!

 


Vaste beugel plaatsen

Op maandag 27 juni 2016 heeft Adisa van Oral Care Rhoon, mij (Richard Mulder), ontzettend goed geholpen met aanpassing voor mijn vaste beugel.Het weekend had ik gewenningsproblemen, de week ervoor had ik voor het eerst een vaste beugel gekregen. Ik belde op maandagochtend en kon direct langskomen. Ik wil je bij deze ontzettend bedanken, Adisa voor je goede werk, je geruststellende en vriendelijke opvang. Ik heb verhoging gekregen op m'n kiezen opdat ik niet meer op de schotjes van m'n beugel kan bijten en je hebt losgekomen schotjes herplaatst. De behandeling vond ik erg prettig en ik heb m'n eerste boterham na de behandeling gegeten zonder problemen. Ik ben heel blij met jouw hulp Adisa! Heel veel dank en tot gauw! Bien cordialement, Richard


Implantaat behandeling en angst

Ik ben geweldig behandeld met de angst die ik voor een tandarts had, nu niet meer er word heel goed uitgelegd wat er gaat gebeuren, in één woord fantastisch. Nu ben ik behandeld voor een implantaat pijnloos. Tevens zijn er hele goede assistenten waar onder Danique bedankt allemaal ik durf weer naar de tandarts


Algemeen

Ik ben zelf altijd gespannen voor een bezoek bij de tandarts. Bij binnenkomst word je al zeer vriendelijk geholpen door Chantal (ook nog eens een zeer leuke meid, visitekaartje van de praktijk), Chantal zorgt er al voor dat de spanning volledig weg is. Verder wil ik graag het team bedanken. Laatste paar keer bij Indira geweest en ik moet zeggen dat zij zeer goed te werk gaat, ze neemt de tijd voor je en gaat altijd het gesprek aan waarbij ik mij ook veel rustiger voel tijdens de behandeling (en de tijd veel sneller lijkt te gaan). Top! Mvg Frank

Verwijderen 2 bovenvoortanden + brugbeugel met 2 nieuwe voortanden

Ik wil tandartsen J.J.A. Suy & N.Mohebbian hartelijk danken voor het opmaat advies en goede behandeling van het verwijderen van 2 boven voortanden en over 1 maand word mij de besproken prothese aangebracht als de wond is genezen . De prothese betreft het plaatsen van een brug welke via 2 boven hoektanden met 2 nieuwe boven voortanden mijn oude gebit weer herstelt. Het hele behandeling traject heb ik als uiterst profesioneel ,pijnloos en vriendelijke ervaren. Voor mij geen andere tandarts bespreekbaar! Ik raad Oral Care Center Rhoon aan iedereen aan voor een Top tandverzorging. Ik geef Oral Care Center Rhoon een dikke pluim! Hartelijk dank ! 

Pijnlijke kies laten trekken

Vandaag was het dan zo ver met knikkende knieen,bibberende/bezwete handen,lood in mijn schoenen,buikpijn & kotsmisselijk van de zenuwen naar mijn 1ste afspraak bij oral care. Klinkt als bang nou ik zeg eerlijk doodsbang voor de tandarts! Maar al bij binnenkomst voelt het al okey,geen enge tandarts luchtjes of dat echte tandarts praktijk gevoel. Mijn kies werd getrokken door meneer suy en wat een lieve/zachtaardige & grappige man is dat zeg. Bij binnenkomst zag hy al dat ik doodsbang was en stelde mij gelijk op mijn gemak. Legde alles uit,bleef praten,vroeg elke x of het nog ging en ga zo maar door. Enja ik ben ook bang voor naalden maar van de verdoving nix gevoelt. En dankjewel danique dat ik je hand fijn mocht knijpen hihi ook jij stelde mij erg op mijn gemak. Ik lieg als ik zeg dat ik niet meer bang ben,maar ik ga nu wel met een goed gevoel naar de tandarts omdat ik weet dat ze rustig aan doen en mij op mijn gemak stellen. Dankjulliewel voor deze fijne ervaring. ik raad iedereen deze praktijk aan bang of niet bang ... want jullie zijn toppie !!!

Kroon

Mijn eerste kroon: Best wel zenuwachtig voor wat mij te wachten stond ben ik echt super goed geholpen door Rachel. Ze stelde mij echt gerust door constant te vertellen wat ze ging doen, en te vragen of het goed ging met mij. Zelfs de verdoving heb ik niet gevoeld doordat ze er eerst gel op heeft gedaan en mijn wang schudde waardoor ik het niet merkte dat ze de verdoving gaf. Ook tandarts Suy heeft mij goed geïnformeerd over de behandeling. Ik kan daarom een ieder Oral Care aanbevelen. In het bijzonder wil ik Rachel bedanken en een goede bevalling toewensen.
 

Plaatsen implantaten en extractie

KLASSE !!! Ik was zeer gespannen voor de ingreep. Ik werd met veel warmte ontvangen en gerustgesteld door de assistenten en door Dr. Joris Suy.

Alles werd duidelijk van te voren uitgelegd en heb helemaal niets gevoeld.

Ook geen napijnen. Nogmaals hartelijk dank. Wim Vlemmix


Extractie

Prima behandeling, geen pijn, geweldig kundige tandarts


Controle en gebitsreiniging

geruststellend en vriendelijk.


Terugplaatsen kroon

's Morgens was mijn kroon loasgeraakt tijdens gebruik mondddouche. De praktijk van mijn eige tandarts is 's vrijdags gesloten. Om 12.00 ur gebeld met OCC en ik kon 's middags om 16.00 uur nog langs komen. Bijzonder vriendelijk en vakkundig behandeld door tandarts Suy.


Stift op kies geplaatst 3 behandelingen

Na ca. 10 jaren klant te zijn bij Dr. Suy nog steeds super tevreden over de behandeling door de tandarts en zijn assistenten. Gaan zeer professioneel te werk en maken gebruik van de modernste apparatuur. Ik ga met plezier naar de tandarts. Ga zo door.


Het laten trekken van een kies

Altijd nerveus voor de tandarts. Sinds vorig jaar overgestapt naar Oral Care Center. Nog steeds zenuwachtig, maar toch minder dan voorheen. Erg prettig dat er zoveel begrip is voor angstige patiënten. Het trekken van mijn kies moest in twee keren gebeuren. Dat was wel even vervelend om te horen, want ik wilde er liever in 1 keer vanaf zijn, maar het was in mijn eigen belang. Dus uiteraard het advies opgevolgd. Tijdens beide behandelingen wordt er zeer zorgvuldig en professioneel te werk gegaan en beide keren nagenoeg geen napijn gehad. Het is toch belangrijk om naar de tandarts te gaan, dus dan maar het liefst bij Oral Care Center.


Vullen van 5 gaatjes

Erg vriendelijke, deskundige en professionele medewerkers bij Oral Care in Rhoon. 5 gaatjes laten boren en vullen is geen pretje, maar eigenlijk heb ik mij geen seconde ongemakkelijk gevoeld. Ze nemen de tijd voor je, leggen uit en geven je gewoon een goed gevoel. Erg tevreden met deze tandarts!


Het vullen van cariës bij mijn 7 jarige zoon

Wat een superteam Joris en Rachel, dikke pluim! Heel professioneel en super vriendelijk, doen er alles aan om je geheel op je gemak te voelen. Totaal geen angst en pijn. Heel fijn om zo behandeld te worden als patiënt en als moeder.


Kroon op implantaat 11-02-2016

Hele beleefde, en vriendelijke medewerkers, een goede uitleg vooraf en vakkundig.


Kroon plaatsen 29-01-2016

mijn hoektand was gebroken dusdanig dat er een kroon op moest netjes hier voor een begroting gehad goede uitleg gehad over het hoe de behandeling zou verlopen zonder verdoving geboord en geplaatst bij het plaatsen is de kies weer afgebroken waar niemand wat aan kon doen opnieuw een behandeling gehad waarbij een stift geplaats is hierna is een 3d foto gemaakt in plaats van het bekende happen hier ook goede tekst en uitleg over gehad na twee weken was mijn nieuwe kroon gemaakt de eerste kon niet gebruikt worden hier werd niets voor gerekend dus dat was geweldig kroon is geplaatst en paste perfect de kroon is van kleur niet van echt te onderscheiden het is niet te zien welke het is je moet het weten ik ben zeer tevreden over de behandeling en heb aangegeven dat de tandarts en medewerkers hier trots op mogen zijn wat ze gedaan hebben tijdens de behandeling ben ik door dezelfde persoon behandeld dus niet elke keer iemand anders en dat heb ik ook gewaardeerd hiermee wil ik aangeven dat het team van ORAL CENTER een hele goede tandartsen centrum is

 


Nieuwe stifttand geplaatst 23-12-2015

Vandaag is er een nieuwe stifttand geplaatst. Helaas was de kleur volgens Rachel niet zoals deze moest zijn. Een telefoontje met de tandtechnieker zorgde er voor dat ik nog voor 12 uur een stifttand had In de goed kleur. Wat een geweldige service. Ik ben heel blij met oral care in rhoon.


Kroon plaatsen 18-12-2015

Altijd weer een 'klus' een nieuwe kroon, maar alles is (weer) voorspoedig verlopen. Er wordt bij Oral Care Center ook veel aandacht besteed aan preventie. Hoe te poetsen, hoe te flossen, hoe te voorkomen dat je problemen krijgt aan je gebit. Ook de uitleg relatie tussen een ongezond gebit en andere gezondheid problemen, was voor mij nieuw en erg verhelderend.


Vulling en verstandskies verwijderen 10-12-2015

Heel blij met de procedure en de behandeling. Geen last van gehad en totaal geen pijn! Voor iemand die erg zenuwachtig is voor de tandarts, is deze tandarts zeker een aanrader!


Verwijderen van Verstandskies 03-12-2015

Wij zijn met het hele gezin al een aantal jaren patiënt bij oral care center. We komen voor onze controlles en ik heb hier mijn beugel gehad. Alleen maar lof voor deze praktijk en zeker na afgelopen maandag. 6 jaar geleden mijn verstand kiezen laten verwijderen in het ziekenhuis. Ontzettend veel pijn gehad door de behandeling waardoor ik er weer 6 jaar over heb gedaan om een afspraak te maken voor de andere kant. Ik was zo angstig dat ik zelfs bij oral care enkele keren mijn afspraken had afgezegd. Uiteindelijk afgelopen maandag om 14:00 bij de heer Suy en zijn assistente geweest. Wat waren ze lief en stelde ze mij op mijn gemak. De kies werd op een zachte manier verwijderd en hij verzekerde mij dat ik veel minder napijn zou hebben. Ik heb bijna tot geen pijn gehad. Zelfs toen de verdoving was uitgewerkt normaal kunnen eten en ik het enige wat ik voel is het hechtdraadje. Verder totaal geen pijn of ook maar een paracetamol in hoeven te nemen. Beste heer Suy en assistent, ontzettend bedankt! Ik ga vanaf nu weer zonder zweethandjes naar een behandeling.

 


Willem 13-11-2015

Ik ben erg tevreden over de vervanging van mijn vulling ( zojuist). Wat ik vooral heel goed vond is dat de behandelaar precies toelichtte wat ze ging doen. Dank je!


Chantal 12-11-2015

Sinds enkele manden kom ik bij de mondhygiëniste Indira, ondanks mijn angst gaat dit ontzettend goed, ze gaat rustig te werk en neemt de tijd voor je.

 


Patricia Freriks op 29-10-2015

Mijn zoontje van 8 heeft een melkkies laten boren en is super lief behandeld.


Melané Fahner-Botha op 8 oktober

Mocht ik vroeger angst voor de tandarts hebben gehad dan is in de laatste 3 weken mijn angst volkomen verdwenen: 2 vullingen zonder verdoving en de kroonvervangen zonder urenlange behandelingen en weinig tot geen ongemak.
Niet alleen zijn de behandelingen zelf veel mens-vriendelijker dan vroeger. De houding van de behandelaar is ook van belang en hierin schitterde mijn behandelaarster uit. Zoveel zorg, rust en begrip voor de ongemakken van een dergelijke houding en behandeling heb ik nog niet eerder meegemaakt. Buitengewoon prettig! Een volgende bezoek zal ik niet meer uitstellen: een fluitje van een cent.


C.J. Knoot op 5 oktober 2015

Graag wil ik mijn ervaring delen over mijn behandeling bij Oral Care Center.

Tijdens het gehele traject van trekken tot plaatsen van de onder en boven prothese ben ik zeer te vrede over de persoonlijke begeleiding, kennis van zaken en service.
Het trekken van tanden en kiezen is van invloed op het dagelijks leven in de privé en werksituatie, dat er dan een professionele begeleiding met gevoel en begrip voor de persoonlijke problemen mogelijk is, is voor mij van grote waarde geweest.
Nogmaals mijn dankt en waardering voor het gehele team!
En Erick Maarssen, zeker jij ook bedankt voor het geduld!


Luitzen Groenwoud op 23 september 2015

Oral Care Center is goed toe- en uitgerust.
Vriendelijk personeel.
Met goed poetsen, flossen enz. ben je binnen de kortste keren weer buiten.


Danielle Chariten op 28 augustus 2015

Wat ben ik blij dat ik me bij deze tandarts heb ingeschreven. 2 weken geleden bij rachel 2 gaatjes laten vullen. Zij gaf mij gelijk een rustig gevoel. Aangezien ik nogal angstig ben. Ze stelt je zeer op je gemak. En het belangrijkste een pijnloze behandeling. Gisteren moest ik terug komen voor een wat moeilijker gastje bij tandarts suy. Ook bij hem super behandeld. En ook weer pijnloos. Tot nu toe een geweldige praktijk.


G.M. Zantman 27 augustus 2015

De oude prothese was aan vervanging toe,geholpen door ERICK Maassen is goed verlopen,paar keer terug geweest voor een klein probleem wat aan mij lag ,was geen probleem altijd vriendelijk en mee denkend en oplossend perfect.wil ook Chantal bedanken voor de perfecte ontvangt aan de balie.
VR.GR. G.Z.

Yvonne Valenti Clari 20 augustus 2015

Ik ben heel erg bang voor de tandarts en de tandarts speelde hier heel goed op in. Hij stelde me gerust, leidde mij af en deed tegelijkertijd heel soepel zijn werk.

Wout van Straten op 11 augustus 2015

Vandaag weer geweest voor gebitsreiniging en controle. Gebit gereinigd en gestraald met korreltjes. Totaal niet gevoelig en een mooi resultaat. En ook de halfjaarlijkse controle lgaf geen aanleiding tot een behandeling. Ieder bezoek aan deze praktijk is zo ontspannen.

Anja Dekker op 11 augustus 2015

Voor de gene die dit lezen ik ben doodsbang voor een tandarts. misselijk slecht slapen en huilbuien toe. Afgelopen donderdag bij de tandarts geweest. hij stelde mij gerust en luisterde naar mijn luisterde naar mijn verhaal wat ik heb mee gemaakt in 2012. Daarom was ik ook even niet geweest. Bedankt voor het luisteren en het geduld tijdens de behandeling en blijven vragen of het gaat veel dank. M.v.g. Anja Dekker

Mario van Loon op 9 augustus 2015

We zijn als gezin nu al zo lang ingeschreven bij Oral CARE Center, dat ik geen vergelijking kan geven met andere tandartsen.
Maar de ervaringen zijn goed. De afspraken zijn ruim, waardoor afspraken op tijd verlopen. De voorbereiding op de controle verloopt rustig en professioneel. Ook mijn kinderen gaan zonder knoop in hun buik naar iedere afspraak.
Professionaliteit, aandacht en rust. Voor mij de belangrijkste zaken die ik bij ieder bezoek zie.

Renske van der Tempel op 7 augustus 2015

Ons hele gezin van vijf (van 2 tot 50 jaar oud) gaat met veel plezier naar de tandarts. Tandarts Suy stelt kinderen zeer op hun gemak en ook Rachel legt goed uit, is zeer toegankelijk en gewoon goed. Bij Patricia komen we regelmatig met de oudste in verband met een beugel. De uitleg is duidelijk en streng maar vriendelijk! Kortom: wij zijn erg tevreden.

En dan vergeet ik in mijn lofzang nog de niet minder belangrijke receptie. Chantal is super vriendelijk en doet alle moeite om afspraken efficiënt in de agenda in te passen!

H Nazarali op 29 juli 2015

27-7-2015 een afspraak gemaakt nadat ik een weekend had rondgelopen met ontzettende kiespijn.
Kon dezelfde dag langskomen en gelijk werd de kies (na de foto besproken te hebben) getrokken. Met een half uur stond ik weer buiten en de volgende afspraak was al gemaakt.
Voor mij nooit meer een andere ..altijd OCC!!!

Peter Dobbeaar op 6 juli 2015

Op 6 juli 2015 in een werkelijk razendsnel vakkundig tempo en zonder pijn en verdoving door Kim Hartog gevuld. Maakte voor het eerst met haar kennis en, je zegt het niet snel van de tandarts, voor herhaling vatbaar.

HR Wim Rozema op 25 juni 2015

Al jaren kom ik met mijn gehandicapte zoon naar het OralCareCenter voor een driemaandelijke reiniging van de tanden en verwijdering van tandplak en natuurlijk ook elk half jaar gebitscontrole.
Mijn zoon heeft een rustige, geduldige en vriendelijke aanpak nodig. En in al die jaren is dat nog steeds goed gegaan.
Ik ben daarom heel tevreden over het team van OCC Rhoon.

Theo Boender op 19 juni 2015

Geen favoriete bezigheid, naar de tandarts gaan, maar iedere assistent of tandarts bij OCS stelt je enorm op je gemak. Al jaren dus heel tevreden.

Yvonne Duijn op 18 juni 2015

TOP!!! Tandartsbezoekjes behoren meestal niet tot de leukste dingen in ons bestaan, maar in deze praktijk doet iedereen al het mogelijke om je op je gemak te stellen en de behandeling naar wens te laten verlopen! En voor de mindervaliden is hier extra aandacht....dank daarvoor! Jullie zijn een super team!!!

Jan Kloeg op 15 juni 2015

Een kroon, die er al 30 jaar (!) zat was losgeraakt. Maandagmorgen om 8.30 uur gebeld en om 11.00 uur zat de kroon er weer netjes in. Dat is heel prettig, dat je zo snel en prettig geholpen wordt.

Rita Verwaal op 14 juni 2015

Mijn beloofde stukje.Moet ik nu gaan vertellen dat ik dik tevreden ben met mijn tandarts? Dat ga ik niet doen want als dat al niet duidelijk was bij mijn bezoekjes, heb ik toch iets verkeerd gedaan. Wel heb ik nu de behandelaar[mooi woord eigenlijk] gevonden die voor mij het meest ideaal is. Ja hoor Rachel daar komt ie dan. Voor mij is zij de meest complete [zonder de anderen te kort te doen] tandarts.Wat we nog nooit gedaan hebben is nu gebeurd: We willen graag altijd door Rachel geholpen worden. Niet dat we hard weglopen als zij eens niet beschikbaar is maar het idee dat ze aan de balie hun best doen om aan die wens te voldoen maakt ons blij. Als slot nog een kleine "inside information"voor de patienten van J. Suy. Ja de baas himself. Hij is ongetwijfeld een prima tandarts maar mensen probeer hem eens aan het schaterlachen te krijgen. Daar word je voor een week vrolijk van. Ik weet dat hij dit niet echt leuk gaat vinden. Maar voor wat, hoort wat.
Met de hartelijke groeten van R.V. en D.V.

Angelique Tadey op 2 juni 2015

Bang voor de tandarts ben ik al jaren niet meer. Als jong volwassenen was ik dit wel. Gedurende een paar jaar ben ik zelfs onder behandeling geweest bij het Centrum van bijzondere tandheelkunde. Een afgebroken kies was de aanleiding van mijn laatste bezoek aan het Oral Care Center. En hoewel ik niet meer bang ben, sta ik natuurlijk niet te juichen. Ik ga liever high-tean....
Het bezoek was zeer aangenaam. Altijd word je vriendelijk en correct geholpen. Mijn kies behoefde geen kroon en werd alleen een stuk afgeslepen. De tandarts zei dat hij op deze manier nog jaren mee kon. Dit viel me heel erg mee omdat instellingen als tandartspraktijken altijd geld willen verdienen. Dikke duim dus voor mijn tandarts.

Doris Kaiser op 2 juni 2015

Hallo allemaal,
ik was doodsbang voor het trekken van mijn tanden/kiezen, dit was achteraf gezien helemaal niet nodig. Bij OCC word je echt op je gemak gesteld en is angstig zijn niet nodig. Iedereen die echt bang is moet naar het OCC gaan en je angsten verdwijnen als sneeuw in de zon. Prima tandartsen en assistenten - ook heb ik nu geen tanden/kiezen meer om te trekken zou ik toch zonder te aarzelen weer naar het OCC (oral care center) gaan. Niet te vergeten Eric, die ervoor zorgt dat je een super mooie prothese krijgt.
Iedereen daar nogmaals van harte bedankt voor alle zorg.

Liefs en groetjes Doris

Dineke op 31 mei 2015

Altijd een vriendelijke en correcte behandeling. Ik kom hier al jaren met het hele gezin.

Arie Binder op 30 mei 2015

op prettige en vriendelijke wijze geholpen door mondhygieniste.
Daarna controle door tandarts.
Een vorige keer ging dit wel erg snel, waarschijnlijk door drukke werkzaamheden. Deze keer werd er uitgebreider aandacht aan geschonken waardoor ik het gevoel heb dat de controle serieus is uitgevoerd.

Rutger Bos op 29 mei 2015

Ik ben goed geholpen door haar. Ik kreeg genoeg informatie. En ze was heel vriendelijk.

Marcel Smits van Waesberghe op 29 mei 2015

Zorgvuldige en pijnloze reiniging met polijsten aan het eind. Veilig en schoon (mondkapje en handschoenen medewerkster, ikzelf beschermende bril.
Controle soepel en empatisch met duidelijk advies.

Danielle op 22 mei 2015

Tandarts Suy en Rachel stelden mij enorm op mijn gemak tijdens mijn bezoek. Erg tevreden over de behandeling die zorgvuldig, efficient en hygienisch werd uitgevoerd. Absoluut geen pijn bij het vullen van een gaatje. Hartelijk dank.

Chantal op 22 mei 2015

Zelf ben ik ontzettend angstig en sinds ik hier werk durf ik de behandelingen aan. Zoals meerdere laat ik de behandelingen doen door Rachel ivm mijn angst. goed gerustgesteld, verteld wat ze gaat doen, een trucje voor de verdoving proficiat!

J.A. Vis op 18 mei 2015

de controle en het schoonmaken zijn door Blizz Scheffer gedaan, het was heel goed en pijnloos hartelijk dank.

Arie Lagerwaard op 18 mei 2015

Heden 20 mei 2015 om 13.00 uur door Rachel nieuwe vulling geplaatst in kies.
Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren ook tijdens de behandeling en of ik nog extra verdoving wilde als ik pijn had.
Zij had tevens vorige week woensdag tandsteen verwijderd eveneens zeer duidelijk uitleg wat heel erg fijn is en stelt je gerust als het zo duidelijk word uitgelegd is dit heel goed.
Kan andere dan ook adviseren om naar Oral Care in Rhoon te gaan.
Heb reeds jaren lang ervaring met hun vandaar mede dit bericht.
Met vriendelijk groet.
A. Lagerwaard.
een zeer te vrede patiënt.

Ramon op 18 mei 2015

Tijdens mijn bezoek voor 3-maandelijkse reiniging, ben ik wederom uitstekend geholpen en deze keer door Blizz Scheffer. Efficient en geïnformeerd, zoals ik bij OralCareCenter gewend ben. Ze gaf aan dat ze in de laatste fase van haar opleiding zit. Ik heb van een eventueel gebrek aan ervaring niets gemerkt.
Veel dank!

Joke Lodder op 18 mei 2015

Ik ben zeer tevreden over de gebitsreiniging door Blizz Scheffer,zonder pijn,dat heb ik wel eens anders meegemaakt.Bedankt, ga zo door Blizz!

PM Seip op 18 mei 2015

Een prettige en rustige mond reiniging gehad.
uitgevoerd door Blizz scheffer.
zeer tevreden dus een dikke 9 als cijfer.
ga zo door bedankt....

Oscar van der Tuijn op 16 mei 2015

Na vorig jaar mijn kies getrokken was zit nu de implantaat kies op z'n plek en mede door de goede voorlicht ing en zorgen van dr.Suy en Rachel is dit me 100% meegeva
llen !

Colinda Barendregt op 16 mei 2015

Ik was iets te vroeg voor mijn afspraak, maar Bliz, de tandartsassistente in opleiding, riep mij direct bij aankomst bij zich. De wachttijd was 0, erg fijn!
Toevallig kennen wij elkaar van vroeger, waardoor het bezoekje een relaxte sfeer kreeg.
Ondanks het feit dat Blizz er wat langer over deed dan ik gewend ben (wellicht doordat ze het nog moet leren), vond ik het wel erg fijn dat ze me continu vertelde waar ik aan toe was. Ze vertelde me wat ze ging doen bij me.
Blizz gaf aan zenuwachtig te zijn en het ging haar inderdaad ook wat minder soepel af dan dat ik gewend ben, maar ik vond het erg goed dat zij dit wel aangaf bij mij.
Al met al duurde het bezoekje wat langer, maar naar mijn idee wél met hetzelfde resultaat dan dat ik altijd heb bij Oral Care Center.

Bedankt!

Rinus Goor op 16 mei 2015

Sinds enige jaren ben ik voor mijn gebit onder controle behandeling bij Oral Care en mijn ervaringen zijn zeer positief.
Klantvriendelijk, afspraken worden stipt nagekomen, duidelijke uitleg over de behandeling en veel zorg tijdens de behandeling.
Vandaag mocht ik een nieuwe kracht begroeten, Blizz Scheffer, voor een behandeling mondhygiëne.
Ook hier weer kan ik alleen maar tevreden zijn en daarbij blonk Blizz voor mij uit wat betreft haar precisie.
Zeker doorgaan in dit val Blizz-:)

Peter Dobbelaar op 15 mei 2015

Vandaag voor de 3-maandelijkse reiniging en nu tegelijk ook controle voortreffelijk behandeld door Nadia Lagerwerf. Weet de meest gevoelige plek van mijn gebit zonder verdoving te reinigen. Bovendien snel en daardoor inclusief de vlotte controle door de altijd vriendelijke tandarts mevrouw Mohebbian weer op tijd en tevreden vertrokken.

Pieter Westerduin op 12 mei 2015

Vanmorgen naar halfjaarlijkse controle geweest. Zowel door assistente als tandarts heel vriendelijk behandeld. Gelukkig geen gaatjes en afspraak voor november gemaakt.
Bang? Welnee! Al voel je misschien even wat pijn, Bedenk, het is zo weer voorbij. En alles voor je eigen bestwil.

Bert Verschoor op 28 april 2015

Heb vier implantaten in mijn ondergebit laten plaatsen.
Vandaag is alles geplaatst en afgerond
Petje af voor hoe de behandeling is uitgevoerd met alle aandacht voor produkt en voor de patient.

Tijdens de behandeling wordt alles verteld en uitgelegt door de dame in kwestie en dat ervaar ik alles zeer prettig.

Hartelijk dank.

Bert Verschoor

Jacqie Grasman op 22 april 2015

Op tijd naar binnen.
Aardige tandarts weet even haar naam niet meer. Legde precies uit wat ze ging doen. Had zelf al wat scenarios bedacht maar geen centje pijn. Ben geen pieper maar wil wel overal op voor bereidt zijn. Behandeling duurde niet echt lang en hoefde niet verdoofd te worden. Met een polijstboortje werd het vlekje weggepoetst klonk wel als boren maar dan zonder pijn. Elke handeling werd uitgelegd. Het vlekje is weg waar ik mij zolang aan heb gestoord.
Bedankt tandarts ik kan weer stralend lachen een dikke 10 !!!!!

Van der Made op 15 april 2015

Begin april 2015 voor controle bij tandarts en mondhygiëniste geweest. Zoals altijd: iedereen erg vriendelijk. Tandsteen zeer secuur verwijderd en duidelijke uitleg van tandarts over stand van zaken gebit. Zeer prettig!!

M. Bijkerk op 11 april 2015

prima behandeling
Ben wel 5/6 x geweest de laatste weken
Heel tevreden
In cijfers uitgedrukt een 9

Theo Souisay op 1 april 2015

Heel prettig behandelt, uiterst zorgvuldig en geheel pijnloos geholpen.

bedankt

Theo Souisay

Pamela Stark op 18 maart 2015

Sinds een week ga ik weer beugelloos door het leven. Ik kan weer voluit lachen en mijn tanden - netjes in een rij - laten zien. Nooit heb ik opgezien tegen een bezoekje aan de ortho; het was 'bijna gezellig'. Heel veel dank aan Patricia en mevrouw Mohebbian, maar niet te vergeten ook aan Gül en Chantal, de leukste receptionistes van Nederland.  Magda, de interieurverzorgster, ken ik niet persoonlijk, maar wel viel mij steeds op hoe schoon en verzorgd alles er bij Oral Care Center uitziet. Complimenten aan deze bij naam genoemden, maar eigenlijk aan het hele team, dat vriendelijkheid en professionaliteit uitstraalt.

Pamela Stark, 59 jaar

Martin op 16 maart 2015

Sinds 3 jaar ben ik patiënt bij Oral Care , en kom speciaal vanuit Barendrecht gefietst vanwege de professionaliteit en de vriendelijkheid van de medewerkers. Bij behandelingen wordt er goed uitgelegd wat er allemaal gedaan wordt en ik ervaar dit als zeer Prettig.

R. Dwarka op 13 maart 2015

Uitstekende service van kundige mensen. Klant staat voorop en geen lange wachttijden. Ben zeer tevreden over de dienstverlening en het eindresultaat.

Pepijn Kelly op 10 maart 2015

ik ben pepijn en ik ben 7 jaar. Gisteren ben ik voor het eerst naar de tandarts geweest omdat ik een gaatje in mijn kies had. Ik vond het helemaal niet eng en het deed ook helemaal geen pijn. en de tandarts was heel lief.

JBJ van Es op 20 februari 2015

Gisteren viel spontaan een (zeer oude) vulling uit mijn kies.
Vanmorgen gebeld met de receptie: ik kon vanmiddag al komen.
In een aantal minuten was de kies gevuld: door je te ontspannen, voel je praktisch niets!
Hulde voor de snelheid en professionele behandeling.
Ik kan weer lachen! Bedankt!

Rene Duijn op 18 februari 2015

Ben sinds 2 jaar patient/klant bij Oral Care Centre. Of het nu om een prothese gaat of om trekken,boren,vullen,reinigen het gebeurt allemaal op een zeer professionele en vriendelijke manier. Door de professionaliteit van het gehele team (tandartsen,assistenten,tandtechnicus en de dames achter de balie) behoort pijn lijden tijdens de behandelingen tot het verleden.

Stefan op 15 februari 2015

Wederom op professionele en zeer vriendelijke wijze geholpen. Vooral prettig was het feit dat het volledig pijnloos was.

J. Nauta op 13 februari 2015

Op de leeftijd van 89 jaar zijn er drie implantaten en een brug geplaatst in mijn onderkaak. Ik ben zeer tevreden over de gegeven adviezen, de behandelingen en het resultaat.
Ing. J. Nauta

Peter op 27 januari 2015

Vanochtend heeft Nadia weer tot volle tevredenheid gebitsreiniging gedaan. Precies op tijd aan de beurt. Snel, effectief en ook nog allervriendelijkst. Tot over 3 maanden!

Peter Wessels op 24 januari 2015

21 januari gebroken kies laten trekken door tandarts Kim, zag er vreselijk tegen op de kies was nauwelijks nog te pakken met een tang. Maar ze heeft geweldig gedaan zelfs geen napijn bedankt Kim.

R. te Lindert op 22 januari 2015

Echter was afgelopen twee jaar mijn drempel nog steeds hoog waardoor ik afspraken ging afzeggen. Vandaag sinds twee jaar weer voor controle geweest en vanaf het moment van binnenlopen van de controlekamer tot het weggaan merkte ik eigenlijk dat ik nergens bang voor hoef te zijn. Ze stellen je op je gemak, doen rustig aan en tandarts Suy maakte zelf nog een paar grappen waardoor de spanning weg ging bij mij. In vergelijking met mijn vorige tandarts een verademing! Nu vervolg afspraken gemaakt en hoewel mijn drempel er nog is weet ik dat ze mij altijd correct en rustig zullen behandelen.

A. van Beers op 22 januari 2015

Mijn kies was afgebroken en kon hersteld worden.
Na een pijnloze behandeling van 35 min.is mijn kies weer als nieuw.
Alle eer voor dit Oral Care Center waar ik al jaren patient ben en ik altijd zonder vrees heen ga.

Wineke van der Does, de Bye op 22 januari 2015

De tandsteenreiniging werd zorgvuldig en vriendelijk verricht door Ahmed, die volledig rekening hield met mijn angst voor pijn bij de tandarts.
Het is prettig om professioneel en menselijk behandeld te worden.

Gina Borkent op 20 januari 2015

De reiniging is zeer grondig uitgevoerd door Ahmed!

Dank hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Mw. G. Borkent

Paul Nederhof op 19 januari 2015

Mijn zoon en ik stapten op een vrijdagmiddag klokslag 17.00 uur zonder afspraak binnen. Mijn zoon had last van een uitstekend draadje van zijn beugel. Omdat hij even hiervoor uit school was thuisgekomen was er geen tijd om een afspraak te maken. De dame bij de receptie belde rond om te kijken wie mijn zoon zou kunnen helpen. Even later lag hij in een stoel, omringd door een tandarts, een assistente en zijn vader. Enkele minuten later was het probleem opgelost, en kon voor alle aanwezigen het weekend beginnen. Mijn zoon en ik gingen heel tevreden en dankbaar naar huis.

Gerard Brussaard op 12 januari 2015

Op oudejaarsdag een noodzakelijke Wortelkanaalbehandeling gehad. Had de dag ervoor kiespijn kon gelukkig terecht.
De behandeling was zoals gebruikelijk pijnloos.

Gerard Brussaard op 12 januari 2015

Op 30 dec kreeg ik ineens kiespijn. Gelukkig kon is 31 december terecht. Na onderzoek bleek een Wortelkanaalbehandeling noodzakelijk. Op de vraag van de tandarts of het vandaag of dat ik het later wilde was mijn antwoord vandaag.
De behandeling werd die dag dan ook pijnloos uitgevoerd. En nu ruim een week later is de pijn geheel verdwenen.
Kortom goede diagnose, behandeling en service.

F. van der Kemp op 12 januari 2015

Afgelopen keer heel prettig, uiterst zorgvuldig en geheel pijnloos geholpen door Nadia.

P. Buskop op 09 januari 2015

Zoals gewoonlijk met een gerust gevoel naar de tandarts, heb al diverse wortelkanaal behandelingen achter de rug en zag het trekken van een verstandskies als een reguliere behandeling. Om 08:30 de afspraak en om 08:50 in de auto op weg naar mijn werk, alles is weer vlekkeloos en pijnloos verlopen.

E. Keller op 08 januari 2015

Ik ben zeer angstig voor een tandarts maar door de goede resultaten in mijn omgeving en Joris suij in het verleden
Toch  de stap gezet om inplantten te laten plaatsen
Door de duidelijk uitleg van tevoren
Was het 22 december 2014 zover  met de nodig zenuwen en angst
Werd goed op gevangen door de assistente
Eenmaal op de stoel kwam Joris suij toen moest het gaan gebeuren
Wat was ik bang maar Joris stelde mij zo gerust  over alles
Tussen door stopte hij  en vroeg hoe het met me ging
De behandeling is pijnloos verlopen en geen napijn gehad
Ik wil jullie bedanken voor het gerust stellen en dat jullie de tijd nemen voor de patiënten
Voor mensen met angst zal ik jullie zeker aanbevelen

P.W. Mars op 2 januari 2015

Zelf al langere tijd niet naar de tandartsgeweest aangezien ik leukere dingen kan bedenken, tijdens mijn werk echter een kapotte kies opgelopen en zo kwam ik noodgedwongen tussen kerst en oud en nieuw om 2100 uur nog eens bij oralcare terecht.

Gewoon saai, zo goed hen ik geholpen, men had gelijk in de gaten dat ik angstig was en daar werd op in gespeeld.

Na een uur de deur uitgelopen met een nieuwe kies en de gedachten waarom ik ooit bang geweest ben voor de tandarts.

Vergeleken met deze ervaring is mijn eigen tandarts meer een veearts.

Alles super netjes en schoon en met foto's duidelijk gemaakt wat er gaat gebeuren.

Top top top

C. Berghout op 25 december 2014

Omdat ze vakkundig, verantwoordelijk en vriendelijk zijn bezoek ik al jaren lang de medewerkers van oralcare.
C.Berghout, Rotterdam

Marianne op 22 december 2014

Vandaag wederom een plezierige behandeling gehad, ditmaal bij Nadia. Tandsteen werd zeer vakkundig verwijderd en hoewel enigszins gevoelig, was het goed te doen. Steeds werd gevraagd of het nog wel ging, en gevoelige plekjes werden afgewisseld met ongevoelige plekjes, waardoor het goed vol te houden was. Altijd prima apparatuur, goede sfeer, superschoon - ik kom al vanaf het begin dat Oral Care Center in Rhoon gevestigd is, naar volle tevredenheid bij deze praktijk. Je zou het als een nadeel kunnen zien dat je niet altijd door dezelfde persoon behandeld wordt, maar daar staat tegenover dat afspraken ook op redelijk korte termijn mogelijk zijn.

Anita op 11 december 2014

Ik ben voor gebitsreiniging door Ahmed behandeld. Ik ben angstig voor tandartsbezoeken en alles wat daar verder mee te maken heeft, maar je wordt op je gemak gesteld en rustig verteld wat er gaat gebeuren. Ook het tussendoor even vragen of het goed gaat is prettig. Bij mij is er een verdovingsgel op het tandvlees gedaan waardoor je niets voelt van de behandeling. Ideaal.

Albert van het Hooft op 5 december 2014

De mensen bij Oral Care zijn heel aardig en stellen je erg op je gemak.

Koen Meijer op 5 december 2014

Een oude vulling moest vervangen worden.
Bij elke stap/handeling een duidelijke uitleg (= geruststelling)
Goede verdoving gehad en niets gevoeld.
Door persoonlijke aandacht van zowel tandarts als assistente op gemak gesteld.
Manier van werken helpt om de behandeling minder gespannen te kunnen ondergaan.

Fenna de Vliegh op 2 december 2014

hallo allemaal
ik heb vandaag een gaatje laten vullen
het deed helemaal geen pijn
dus als jullie ook een gaatje moeten laten vullen
maak je geen zorgen

Peter Wessels op 2 december 2014

Na een zeer vervelende ervaring met mijn vorige tandarts heb ik nu weer iemand die met haar gehele team zorg voor je gebit draag. Heel prettig is dat men op een zeer professionele manier je stap voor stap vertellen wat ze gaan doen en waarschuwen wat je kunt voelen eventueel. Nog belangrijker is dat je baas in je eigen mond blijft, als er iets gedaan moet worden dan mag je zelf kiezen voor jou de beste en betaalbare oplossing. Verder is de praktijk zeer schoon en al het personeel super vriendelijk, iedereen probeer je op je gemak te stellen en alles gaat heel rustig en prettig. Kortom mijn eerste ervaring om mijn gebit na vele problemen bij mijn vorige tandarts weer op order te krijgen zeg top en nog eens top.

Wineke van der Does de Bye op 26 november 2014

Tandarts Suy heeft op mijn verzoek in verband met een af te sluiten tandartsverzekering mijn gebit vakkundig onderzocht ook met behulp van fotoos. Hierna kon hij mij een goed advies geven over de nog af te sluiten verzekering. Prettig was dat tandarts Suy rustig de tijd nam om mijn vragen  te beantwoorden en ook het formulier van de verzekeraar heeft ingevuld.

DWI en Victor Vente op 26 november 2014

DESKUNDIG EN ZEER VRIENDELIJK.
HEEFT U GEEN TIJD OF STELT U HET BEZOEK AAN EEN TANDARTS NOG EVEN UIT, NIET DOEN!
GEWOON EVEN EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR ADVIES. U KUNT DAN ZELF BEPALEN WAT ER VERDER GEBEURD. ER WORDT ALLE TIJD DIE NODIG IS VOOR GENOMEN, OOK VOOR SPECIALE PROBLEMEN.
WANNEER U DAN TOT BEHANDELING OVERGAAT DAN GAAT DAT OOK IN OVERLEG MET U. U WORDT STAP VOOR STAP OP DE HOOGTE GEHOUDEN OVER WAAR MEN MEE BEZIG IS.
WIJ ZIJN DAN OOK HEEL ERG TEVREDEN EN WILLEN JULLIE NOGMAALS BEDANKEN

Emile Tol op 26 november 2014

's Avonds daags na een behandeling werd ik gebeld door de assistente.
Verbaasd vroeg ik me af waarom, zeker iets vergeten of misschien moet ik komende afspraak verzetten, waar is m'n afsprakenkaart gebleven. Ik begon al rond te kijken tussen de papieren of ik dat kaartje tevoorschijn kon toveren.

U heeft een zware ingreep ondergaan zei ze en de tandarts(en) wil graag weten hoe u zich nu voelt de dag erna en of er nog complicaties zijn? Of dat u misschien veel pijn heeft?

"Nee totaal niet", riep ik,  sterker nog ik voelde me na lange tijd een stuk lekkerder. "Geef hem maar een dikke knuffel", "al denk ik dat u waarschijnlijk niet zo'n relatie met de tandarts heeft", "doe het toch maar"

Nee ik ben niet zo'n aura-fluffie die iedereen wil knuffelen, maar zowel dr Mohebdian als dr Suy hebben veel voor mij gedaan. Ik ken ze al sinds ze de praktijk op de Kleidijk begonnen en in de loop der jaren hebben ze me stapje voor stapje met veel geduld en uitleg(emotioneel en financieel)geholpen om mijn gebit weer in orde in orde te brengen.

Door omstandigheden was ik erg bang voor tandartsen en vertrouwde ze voor geen centimeter net als automonteurs trouwens. Gelukkig hebben ze steeds geduldig naar mij geluisterd en met me mee gedacht, ook als ik het over zaken had die maar terloops met tandheelkunde te maken hadden.
Ipv irritatie toonde ze begrip en geduld.

Nee 't zijn geen heiligen, maar wel echte mensen met het hart op de juiste plaats. Dat merk je trouwens ook aan het hele team van Oralcarecenter, vaklui die daarnaast nog gewoon mens zijn. Ook als je het ergens niet mee eens bent kan je daar rustig met hen over praten.

Ik kan zo nog ff doorgaan maar dan denkt de lezer vast dat ik betaald wordt.

Angst voor de tandarts heb ik nu niet meer, ik zou iedereen willen aanbevelen naar deze kliniek te komen.

Heel erg bedankt team en idd geef iedereen maar die knuffel :)
Vriendelijke groet,
Emile

Mark Adelmund op 20 november 2014

Ben zeer te spreken over de kundige voorbereiding, de eigenlijke behandeling en nazorg voor mijn behandeling door Mr. Honardar.
'U bent in goede handen'

Katje Schneider op 19 november 2014

Laatste week moest ik weer voor een gebitsreiniging naar de tandarts.
Sinds ik door Nadia ben geholpen met het reinigen van mijn gebit heb ik geen angst meer dat  het pijn doet.
Tijdens de behandeling was Nadia zorgvuldig en ze was heel geduldig en gaaf mij ook een goed gevoel.
Ik vind, dat oral care center in het allgemeen heel zorgvuldig met angstige patiënten omgaat. Ik was altijd zo bang voor de tandarts en sinds ik bij oral care center patiënt ben ga ik zonder angst naar toe.
Mijn gebitsreiniging laat ik altijd door Nadia doen.

Erik Coevoets op 19 november 2014

Zoals altijd, ook op 06-11 j.l. weer vakkundig behandeld aan deze keer een afgebroken kies/vulling.
De houding van de tandarts was ook weer correct en vriendelijk. De uitleg over de behandeling was zoals altijd duidelijk en de behandeling werd goed met mij afgestemd.

Patrick op 14 november 2014

Ik werd doorverwezen door mijn eigen tandarts voor een wortelkanaalbehandeling bij het OralCare Center. Daar hebben zij mij prima geholpen. Ik kreeg tijdens de behandeling te horen wat men ging doen en in welk stadium we waren. Ook werd er goed gelet of ik aangaf dat ik pijn had en werd daar adequaat op gereageerd. Ik kon vrij snel terecht en ben prima geholpen. Ik kan iedereen deze specialist met een gerust hart aanraden.

Jannie op 12 november 2014

Een aantal maanden geleden werd bij mij tijdens een controle parodontitis geconstateerd. Nu heb ik nogal veel last van angst en spanning bij een tandartsbezoek (niet voor de pijn want die hoef je tegenwoordig niet meer te lijden) en zag dan ook erg tegen de parodontitisbehandelingen op. Maar dankzij de rustige manier van werken van Ahmed en zijn begrip voor mijn angst zijn de behandelingen erg meegevallen. Aan het begin van dit jaar had ik ook al een positieve ervaring met zijn collega. Er moest een vulling in een kies vervangen worden en mijn angst was zo groot dat ik lichtelijk overstuur raakte. Dankzij het engelengeduld  is het toch gelukt.

Liesbeth Poot op 11 november 2014

Ik heb al eens eerder een bericht geplaatst, dat was 1,5 jaar geleden. Toch wil ik het nog een keer doen omdat juist na zo'n lange tijd de service nog steeds super is! Ik was eerder geweest maar belde terug omdat ik pijnklachten had, toevallig had ik weer Chantal die ook nu weer heel vriendelijk en behulpzaam was, ze zei u heeft echt pijn he, deze week is het wat lastig in de agenda van de tandarts maar ik ga toch kijken of ik snel een plekje voor u kan vinden! Dat is toch super dat ze zich zo in kan leven en dan moeite doet. Vandaag was dus de wortelkanaalbehandeling, uiterst vriendelijk werd ik ontvangen, kreeg duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren en er werd steeds gevraagd of ik echt geen pijn had of iets voelde. Dan stellen ze je ook nog eens op je gemak. Ben nog steeds super tevreden!
Bedankt hiervoor.

Ik moest een afspraak voor een wortelkanaalbehandeling maken, Chantal zei: deze week is  de tandarts een aantal dagen afwezig, maar u heeft pijn hè ik ga kijken of er snel een plekje is. Fijn dat ze ze meevoelt en meedenkt, super. De behandeling zelf verliep ook super vriendelijk ontvangen, door de assistente en tandarts op m'n gemak gesteld en duidelijk uitleg gekregen over wat er ging gebeuren. Fantastisch dat jullie niet alleen vakkundig zijn maar ook heel vriendelijk .

Rinus Goor op 10 november 2014

Wederom een perfecte behandeling achter de rug.
Alles op tijd en om de vulling te plaatsen was slecht 10 minuten nodig. Zonder verdoving en volledig pijnloos.

Sinds Oralcare in Rhoon is gevestigd, ga ik met plezier naar de tandarts en dat is echt wel eens anders geweest.

Frank Houtgraaf op 8 november 2014

Ik ben gisteren behandeld door Ahmed voor een gebidsreiniging en door de gel die hij gebruikte voelde ik niets en dit werkt veel beter voor mij dan een echte verdoving. Dit had hij al gezegd maar het was ook echt waar.

Martha Zuijderwijk op 4 november 2014

Ik wil graag even laten weten, dat ik vanmorgen aangenaam verrast was na mijn gebitsreiniging. Zo relaxt heb ik mij nog nooit gevoeld tijdens de behandeling. Dit heeft alles te maken met de rustige aandachtige en deskundige manier van werken. Die uitgevoerd is door Ahmed.

Bertie Barendregt-Dorst op 3 november 2014

Niet te vergelijken met de oude tandarts in de zestiger jaren van de vorige eeuw  in het voormalige Groen Kruis gebouw aan de Rijsdijk!
Een prachtige entree, afspraak tijden correct, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over wat men  gaat doen, kortom geen enkele angst meer zoals vroeger!

Cees Barendregt op 3 november 2014

Door aangeboren afwijking geen volledige wisseling gehad van melkgebit, waardoor ik reeds  op jonge leeftijd    mijn gebit in boven- en onderkaak met "plaatjes" moest aanvullen. Op 60-jarige leeftijd waren de laatste eigen tanden en kiezen volledig versleten, zodat de "plaatjes" niet meer pasten. In goed overleg met tandarts Joris Suy  hebben wij een plan van aanpak besproken voor een volledig kunstgebit (implantaten in boven- en onderkaak met daarop een klick-gebit). Tegen de behandeling heb ik van te voren niet opgezien. Het aanbrengen van de implantaten voel je uiteraard wel, maar heeft totaal  geen pijn gedaan!
De gevoeligheid van de kaak was na 1 week over!
Goed werk!!

Jerri Schrijver op 3 november 2014

Plotseling brak mijn kies tijdens het eten. Gelukkig kon ik snel terecht voor behandeling. Wat bleek, de kies was zo netjes afgebroken en de amulgaam vulling nog zo stevig dat behandeling niet nodig was. Dat had bij mijn vorige tandarts zeker niet gebeurd! Niets aan doen als het niet nodig is zei Joris. Waar vind je dit nog? Verder is het erg prettig dat je als mens behandelt wordt bij deze praktijk. Zowel de tandarts als de assistentes doen er alles aan om je op je gemak te stellen. Erg prettig, zeker als je zo bang voor de tandarts bent als ik. Bedankt!!!

Hennie Kaptein op 30 oktober 2014

naar aanleiding van mijn tandarts kwam ik bij oralcare terecht . Hier ben ik zo goed geholpen en wat zijn ze kundig hier . Je word hier als mens behandeld en stellen je gerust . Ik heb niets gevoeld van de behandeling . Als er weer wat aan mijn gebid gedaan moet worden ga ik zeker weer hier heen .

Pamela de Gelder op 30 oktober 2014

Patricia, wat vind ik jou een kei van een meid. Je bent altijd zó vriendelijk, nooit is iets je teveel. Alles kan ik aan je vragen. Het valt niet mee, een beugel op m'n 58e, maar jij helpt me erdoorheen. KLasse!

Gül op 23 oktober 2014

Ik had lang geen vulling meer gehad dus ik was erg zenuwachtig en twijfelde nog over een verdoving.  Gelukkig heb ik er niks van gevoeld en was een verdoving totaal niet nodig. Dankjewel Rachel!!

Pieter de lange op 15 oktober 2014

Kortgeleden heb ik implantaten en een brug laten plaatsen bij Oral Care Center, Dr. Suij en de assistentes. De uitleg vooraf was duidelijk. De behandeling van zowel de dr. als de assistentes is pijnloos en prima verlopen. Alles conform afspraken en begroting, hartelijk daarvoor...Go Ahead....

Jolanda Twiss op 13 oktober 2014

Ik ben gelukkig nog nooit bang geweest voor de tandarts. Iemand die dat wel is, zit bij Oral Care Center goed. De wachttijden zijn kort, zodat je niet te lang in de zenuwen zit. Ik werd zoals altijd zeer vriendelijk begroet. Na controle van mijn gebit door Joris werd het door Nadia vakkundig en pijnloos gereinigd (tandsteen) en gepolijst. Tandarts en assistentes zijn uiterst rustig en stellen je volkomen op je gemak. Er wordt geïnformeerd of er problemen zijn en indien nodig wordt er goed advies gegeven. Het is een mooie, schone en moderne praktijk met de nieuwste snufjes op tandtechnisch gebied. Wat had ik graag gewild dat het 50+ jaar geleden al zo was geweest.

Harry Solinger op 10 oktober 2014

Ongeveer een week kreeg ik last van een ontsteking aan mijn kies. Na controle werd een wortelkanaalbehandeling voorgesteld. Helaas werkte de verdoving niet door de heftige ontsteking. Ik kreeg antibiotica om eerst de ontsteking te behandelen. De volgende dag hield ik het niet meer van de pijn en belde Oralcare. Ik kon gelukkig gelijk dezelfde dag komen. Ik wilde dat de kies getrokken werd en de tandarts stemde hier mee in. Helaas brak de kies af tijdens het trekken en normaal wordt je dan doorgestuurd naar een kaakchirurg om de wortelpunten te verwijderen. Gelukkig hadden ze bij Oralcare alle kennis en apparatuur in huis om deze behandeling gelijk uit te voeren. Tijdens de behandeling had ik (gelukkig) nauwelijks pijn en werd heel zorgzaam en vriendelijk behandeld. Kortom een hele moderne en kundige tandartspraktijk, waar ik hopelijk nog lang mijn gebit kan laten behandelen.

Margriet op 8 oktober 2014

ik heb (had) angst voor de tandarts. Maar sinds ik bij oral care client ben is dat overgegaan naar gezonde spanning
ik heb zelfs vorige maand een implantaat "gekregen".Ik ben zeer tevreden over de behandeling van begin tot eind.En dit mede door de vriendelijke en zeer vakkundige assistente Rachel.Als ik nu voor controle moet ben ik een stuk rustiger.COMPLIMENTEN. Ook voor de receptie medewerkster.

Van der Made op 4 oktober 2014

Zoals te doen gebruikelijk waren de medewerkers aardig.  Tandsteen zeer zorgvuldig verwijderd, en duidelijke uitleg over onderhoud van het gebit door de tandarts. Dit alles in een super hygiënische omgeving.

Conny Driftenaar op 3 oktober 2014

Ondanks ik bang was is alles zo goed gedaan dat ik mijn angst heb overwonnen
Ga nooit meer naar een andere tandarts.

Laura van den Dool op 30 september 2014

Vier jaar geleden (2010), ben ik naar tandarts geweest om mijn voortanden te laten vullen. Dit deed toen zo'n pijn, dat ik erna nooit meer naar de tandarts ben geweest. Ik durfde niet meer, ik was als de dood dat het weer zo'n pijn zou doen. Twee maanden geleden, brak er een stukje van mijn vulling af en op dat moment dacht ik, nu zal ik toch echt naar de tandarts moeten. Ik heb de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt. Dit was al een grote stap voor mij. Toen ik bij de tandarts mocht komen schaamde ik me rot dat ik al vier jaar niet geweest was. Hij vroeg waarom en ik legde mijn verhaal uit. De tandarts reageerde heel vriendelijk en begripvol. We gaan overnieuw beginnen zei hij. De dag van de behandeling was ik erg gespannen. De tandarts legde stap voor stap uit wat en ging gebeuren en als het pijn deed moest ik mijn hand opsteken. Ook vroeg hij tijdens de behandeling of het goed ging. Ik was goed verdoofd en ik heb mijn hand niet op hoeven steken. Hier was ik heel blij mee en
was de behandeling erna al een stuk minder gespannen. Ook deze behandeling verliep geheel pijnloos. Vandaag was mijn laatste behandeling en ik ging er zonder zenuwen naartoe. De tandarts vond zelfs dat ik ontspannen in de stoel lag, en dat was ook zo. Ik heb nu geen angst meer voor de tandarts. Ik wil de tandarts heel erg bedanken voor zijn goede hulp en advies die hij mij gegeven heeft. Een Top tandarts!!!

A. Snijders op 25 september 2014

Bij deze wil ik de complimenten geven aan Erik Maassen die op zeer vriendelijke en vakkundige wijze voor mij een nieuwe protege heeft gemaakt  ben zeer tevreden.

Mirjam Kok op 16 september 2014

Als de dood ben ik voor de tandarts, dat stamt uit de tijd
van de schooltandarts 37 jaar geleden. Jarenlange zoektocht naar de tandarts die het voor elkaar zou krijgen dat ik zonder hyperventileren en nachten ervoor niet slapen, in de stoel ging zitten zonder angst. Na vele verschillende adressen bleek dit een utopie. Ik riep altijd; ik zet nog liever nog een kind op de wereld dan dat ik naar de tandarts ga! Nou, dat roep ik niet meer.

Ik heb de ideale tandarts gevonden. Mijn eerste behandeling was bij Meneer Suy. Naar mijn idee was die man veel te groot en de gedachte alleen al dat hij een boor in mijn mond zou gaan besturen deed mij besluiten dat ik hem vroeg of ik
mocht blijven staan. Heel suf natuurlijk, maar ik werd met de seconde kleiner. Door zijn opvallend rustige manier van praten, en de garantie op een pijnloze behandeling deed mij besluiten in de gevreesde stoel plaats te nemen. Hij haalde werkelijk alles uit de kast en voordat ik het
wist lag ik naar een onderwateropname te kijken van tropische vissen en ondertussen werden er twee kiezen
gevuld. Pijnloos!! Ik besloot nooit meer bang te zijn voor de tandarts, maar als er weer een half jaar voorbij is komt toch die angst
helaas weer boven. Rachel was de volgende behandelaar daar die mij enorm op mijn
gemak stelde, en wederom een pijnloze behandeling bezorgde. Ik begon er lol in te krijgen.
Tandsteen is ook een groot probleem bij mij. Ik ben zo stom om te roken,en daardoor moet ik om de drie maanden die
vervelende behandeling ondergaan. Maar ook die behandelingen worden met heel veel zorg uitgevoerd,van te voren neem ik paracetamol en naproxen in,
omdat ik zo gevoelig tandvlees en tandhalzen heb, dat alleen al het koude water zeer doet. Ik zie er altijd erg tegenop,
en baal van mezelf dat ik maar niet kan stoppen met roken. Het blijven roken is blijkbaar sterker dat ik die extra bezoekjes aan de tandarts ervoor over heb, echt niet te begrijpen. Mijn schrik was dan ook groot dat mijn vaste mondhygiëniste Diane ineens weg was.
Ik kwam terecht in de stoel bij Ahmed, en ik kreeg weer heel even de drang om weer te vluchten, of te blijven staan. Wat
stom is dat toch, waarom voel ik mij altijd zo klein zodra er een tandartsstoel in de buurt is?
Maar Ahmed stelde me enorm op mijn gemak, deed heel rustig en met aanpassingen de behandeling en voordat ik het wist
was het achter de rug. Ik ben heel erg blij met de medewerkers van Oral Care,het is
een mooi centrum, schoon en allemaal vriendelijke mensen. Ik herken in niemand de gevreesde slager.
Ik raad het ook iedereen aan. Bang zijn voor de tandarts is niet meer van deze tijd, als Oral Care gaat verhuizen naar Friesland, dan ga ik daar ook heen. Het heeft echt mijn leven op tandartsgebied verbeterd.

Met vriendelijke groet,
Mirjam

Rob op 15 september 2014

Naar aanleiding van hevige kiespijn had mijn eigen tandarts mij doorverwezen naar Oralcarecenter in Rhoon. Na een intake controle bleek dat de zenuw van mijn pijnlijke kies (intussen) was afgestorven. Ik moest een wortelkanaalbehandeling krijgen om nog meer problemen te voorkomen.
Deze behandeling heeft in tweeën plaatsgevonden en is helemaal pijnloos verlopen. Zelfs het inbrengen van de naald voor de spuit van de verdoving heb ik niet gevoeld, omdat de arts daar een mooie afleidingsmanoeuvre voor wist. Ook na het de behandeling en het uitwerken van de verdoving nauwelijks napijn gehad.
Tijdens de behandeling heeft de assistente netjes en duidelijk verteld wat er allemaal gaat gebeuren. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Ik zal Oralcarecenter zeker aanraden als u een op het oog vervelende behandeling aan uw kies/tanden moet laten doen. Zij zorgen ervoor dat deze behandeling pijnloos en prettig verloopt!

Marja Dronkers op 15 september 2014

Om met me verhaal te beginnen . Had ik een oude kroon (voortand) die viel te veel op kleur verschil zeg maar . Tandarst Suy adviseerde mij dat hij mooier kon maken . Dit advies volgde ik op en na de eerste poging wat niet helemaal goed verliep zei de tandarts we gaan opnieuw beginnen . Het moet mooi worden had hij beloofd . Nu na twee maanden ben ik zo ongelofelijk tevreden hoe het eind resultaat is . Het super mooi geworden je ziet geen verschil meer met me andere voortand . De behandelingen waren ook zonder pijn .. Tandarst Suy en Rachel super bedankt jullie verdienen dikke pluim !!!

Rachel op 9 september 2014

Ik wil graag Tandarts Suy en Honadar, en Huru en Navsheet bedanken voor de goede behandeling.
Ik moest mijn kronen helaas laten vervangen omdat ik in iets hards gebeten had en ik zag erg op tegen de behandeling.
Ik ben zeer goed behandeld , en profesioneel. De prik zag ik tegen op maar bedankt Tandarts Honadar! top!
En het slijpen tuurlijk is het niemands hobby maar Tandarts Suy heeft me heel goed behandeld en steeds even adem pauze zeer prettig. Ook de assistentes waren erg vriendelijk en begeleide me goed door de behandeling heen!
Nogmaals bedankt! Ik heb weer een mooie glimlach.

Rachel

Terence op 8 september 2014

Mijn mond hygiëniste vind ik erg vriendelijk en voorzichtig hij vraagt altijd netjes of het met mij gaat. Hij legt alles duidelijk uit en maak graag een praatje.

Elsie van Veldhuijs op 25 augustus 2014

Behandeld in april 2013 door de heer Honardar.

Bijzonder zorgvuldig, correct en voorspelbaar. Ik vond dat ik geen verdoving nodig had, toen hij daarnaar vroeg. Dat was maar goed ook, want de heer Honardar hielp mij pijnloos én effectief. Héél voorzichtig en heel doeltraffend. Als nazorg kreeg ik een tubetje tandpasta voor gevoelige tandhalzen mee. Dat zorgde er voor dat de klachten helemaal verdwenen.

Elsie van Veldhuijs op 25 augustus 2014

Inmiddels door Nadia en door Milly, preventie-assistentes geholpen. Tandsteen weghalen vind ik vreselijk, omdat de tandhalzen zo gevoelig zijn. Maar beide dames doen hun werk heel goed en snel. Dus je bent er binnen een paar minuten weer vanaf.

Fenneken op 15 augustus 2014

Vandaag voor de tweede keer bij Oral Care Center geweest. Ik ben als de dood van de tandarts (in het verleden slechte ervaringen gehad), maar ik werd echt geweldig geholpen. Heel erg gerustgesteld en er werd alle tijd voor me genomen. Zelfs de verdoving werd voorbehandeld met een zalfje zodat ik de gevreesde spuit ook niet eens voelde. Tijdens de behandeling heb ik muziek ophad en dit werkt voor mij prima. Er werd benadrukt dat ik de controle had over de behandeling en wanneer ik wilde de behandeling werd stopgezet.
Kortom, mijn vrees is echt weggenomen en ik weet zeker dat ik me de volgende keer niet meer zo druk maak.
Echt een aanrader voor patiënten met angst voor de tandarts!

Angelique op 25 juli 2014

Mooie praktijk en aardig personeel. Ik ben zeer goed geholpen en behandeld. De specialist en assistente stelde me gerust en waren erg vriendelijk.

Myrna Schenkeveld op 24 juli 2014

Ik ben al sinds oral care is ontstaan onder behandeling bij ze samen met mijn kinderen. Kan niet anders zeggen als dat het als prettig wordt ervaren. De kinderen vinden het een feest om naar de tandarts te gaan, zelf een gaatje vullen vinden ze geen probleem.
Laatst mijn kroon eraf gevallen, kon snel terecht en rustig behandeld. Gelukkig kon oude kroon nog gebruikt worden. Vindt het een prettige praktijk en kan het iedereen aanraden.

A. van der Ent op 20 juli 2014

Bij mij werden 2 maanden geleden 2 implantaten geplaatst in mijn onderkaak.
Ik werd op een prettige en zorgvuldige manier geholpen en er was veel aandacht om mij als cliënt goed te informeren. Aandachtspunt zou kunnen zijn de infomap die niet geheel up to date was / met "kopie van kopie" gewerkt werd. Dit gaf in eerste instantie onnodige vragen, de behandeling en werkwijze zelf maakte dit later weer ruim ok. Al met al dik tevreden!

Myrna Schenkeveld op 19 juli 2014

Ik ben al sinds oral care is ontstaan onder behandeling bij ze samen met mijn kinderen. Kan niet anders zeggen als dat het als prettig wordt ervaren. De kinderen vinden het een feest om naar de tandarts te gaan, zelf een gaatje vullen vinden ze geen probleem.
Laatst mijn kroon eraf gevallen, kon snel terecht en rustig behandeld. Gelukkig kon oude kroon nog gebruikt worden. Vindt het een prettige praktijk en kan het iedereen aanraden.

Jap van Zanten op 11 juli 2014

ben zeer tevreden met de totale behandeling door u gedaan.
van de balie tot aan de tand techniek zijn de behandelingen correct verlopen belangrijk was in mijn geval dat ik ieder jaar voor langere tijd in het buitenland verblijf. daarom is het gewenst om goede afspraken te maken
een tevreden klant.

Sanne van Hoof op 8 juli 2014

Wat ben ik vanaf mijn jeugd doodsbang voor de tandarts. !!
Zelfs voor een normale controle lig ik de nacht ervoor al met angstzweet wakker.
Nu had dhr suy mij verteld dat mijn 2 oude kronen (die erg lelijk waren) vervangen konden worden, dat de techniek van heden zoveel beter was .
Ik het voor traject doorlopen en gezien HOE het kon worden door 4 kronen te plaatsen .
Wat zou ik een mooi gebit krijgen, eindelijk na 34 jaar .
Ik heb nog wel een heel jaar MOED bij elkaar moeten verzamelen uit angst voor wat komen gaat ,en uiteindelijk was het in mei zover!
Dhr Suy heeft samen met Rachel mij zo lief en zorgzaam en vooral BELANGRIJK PIJNLOOS  geholpen !!
RACHEL heeft mij gisteren mijn glimlach terug gegeven en ik ben haar daar eeuwig dankbaar voor.

Ik zal ongetwijfeld weer wakker liggen voor een volgende controle maar weet ook dat ik met een glimlach vertrekt omdat het zoals iedere keer pijnloos zal zijn !!
Vakkundig klantvriendelijk en zorgzaam ... Dat is oral care !!

Sanne van Hoof op 8 juli 2014

Als ik naar de tandarts moest kon ik altijd een nacht van te voren niet slapen , van de angst!!
Door mijn ervaringen in mijn jeugd  was ik echt bang geworden voor de tandarts .
Na een controle afspraak vertelde dr Suy dat hij kon zijn dat ik hele oude kronen in mijn mond had en dat hij ervan op keek dat ze er nog inzaten !
Had die kronen vroeger gekregen tijdens het bekende 13 jarige plan en ik was nu 46.
Hij vertelde mij dat het mogelijk was deze te vervangen en dat het een pijnloze behandeling zou zijn.
Na een jaar  moed te hebben verzameld (ben nu 47) heb ik dankzij dr Suy en Rachel de stap genomen .
Het werden 4 nieuwe kronen, Dr Suy en Rachel stelde mij keer op keer gerust  : wat een gouden handen heeft zij !
Rachel heeft mij mijn glimlach terug gegeven !!
Zo lief en zorgzaam heb zij mij door de behandeling heen gepraat , kwam niet voor verrassingen te staan  en de behandeling was pijnloos. !!
ik ben haar eeuwig dankbaar !!
Ik zal altijd misschien het gevoel van angst hebben maar ik hoef het ECHT NIET te hebben .
Ik geeft oral care een DIKKE 10 !!!

Marga Zwerus op 3 juli 2014

Ik ben onder behandeling van de praktijk inzake paradontitis al jarenlang. Er zijn vijf implantaten gezet naar volle tevredenheid. Ook is er tevoren een volledige flapoperatie verricht. De nazorg is prima en ik heb totaal geen pijn gehad.

Peter Eggink op 1 juli 2014

Het schoonmaken van mijn tanden deed nogal pijn.  Mijn tandarts heeft me verwezen naar Oralcarecenter omdat mijn tandvlees ontstoken was. De heer Ahmed Drwish heeft vandaag na drie behandelingen voor mijn tandvlees mijn tanden zonder pijn schoongemaakt. Na drie maanden voor controle terug.
Ahmed bedankt.

Wieneke van der Does op 25 juni 2014

In verband met een ernstige tandvleesontsteking moet ik vier maal een klein uur naar de mondhygienist om de wortels te laten reinigen. Als ik dit niet doe gaat de tandvleesontsteking verder met mogelijk verlies van mijn tanden.
Ik zag erg tegen de behandeling op omdat ik vele slechte pijnlijke ervaringen heb bij de tandarts (kaakontstekingen/kronen/ontstekingen etc.) Ik werd vandaag door Ahmed Drwish uiterst vakkundig, geduldig en vriendelijk behandeld en het viel me reuze mee. Ik moet nu nog drie keer terug voor behandeling maar daar zie ik nu niet meer tegenop. Dank Oral Care Center, Remilla en Ahmed!

Charella op 17 juni 2014

Ik ben behandeld door Gwen. Ik heb 2 jaar lang een geweldige behandeling ondervonden. Ze stelde me gerust en kwam altijd even gezellig met mij praten. Als er ook een andere collega was om voor haar in te vallen dan vroeg ik al " waar is Gwen" of zij ik " ik wil die collega's niet ik wil Gwen. Met andere woorden: Ze is een Topper!! Me tanden staan mooi en heb geen enkel commentaar op haar!

G. Verhoeven den hartigh op 16 juni 2014

Ik ben altijd weer blij als ik gerustgesteld naar huis toe kan. Goede behandelingen en alles is prima verzorgd.

Tonnie Michels op 12 juni 2014

Ik ben het Oral Care Center, met name de heer Honardar, zeer erkentelijk voor het redden van mijn kies. Ik kon snel terecht, de behandeling was uiterst zorgvuldig en hij legde steeds uit wat hij ging doen. Bovendien prettige ambiance en gemakkelijk te bereiken. Top!

Willem op 10 juni 2014

Nu een aantal jaar patiënt bij Oralcare en naar volle tevredenheid. De afspraken kunnen op korte termijn worden ingepland en de behandelende artsen zijn kundig en zeer vriendelijk. Kom nog steeds niet graag bij de tandarts (zal altijd zo blijven) maar als ik dan toch moet graag naar Oralcare!

Johan Boonstoppel op 6 juni 2014

Vandaag weer volgens schema voor gebitsreiniging geweest. De behandeling werd deze keer uitgevoerd door Remilla. De behandeling is wat men er van mag verwachten, een goede,adequate en zorgvuldige behandeling waarbij de persoon continue in de gaten wordt gehouden. Geregeld werd er gevraagd hoe het ging, als er iets zou zijn mocht ik dit kenbaar maken er werd er direct op gereageerd.

Kortom een zeer goede behandeling in een prachtige praktijk met vriendelijk personeel met oog voor het detail.

D Smeenk op 5 juni 2014

Verschrikkelijke kiespijn een ontsteking aan de kies, heel erg bang voor de behandeling. Bij binnenkomst in de behandelkamer werd ik gerust gesteld en afgesproken als ik pijn voelde of het even niet meer aan kon de tandarts direct zou stoppen. Nu dat was niet nodig de behandeling was geheel pijnloos zelfs de verdoving heb ik niet gevoeld. alle respect voor de tandarts en assistente ze zijn super lief en stellen je geheel op je gemak. Moet ik in de toekomst weer een behandeling ondergaan dan zonder angst, ik beveel deze tandartspratijk aan iedereen aan.

Puck Beljaars op 4 juni 2014

Ik heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan waar ik heel erg tegenop zag. De behandeling was behalve pijnloos ook succesvol en de tandarts heeft de gebarsten kroon op de betreffende kies weten te behouden. De tandarts en assistente waren vriendelijk, de behandeling niet vervelend en de napijn viel erg mee. Bedankt voor de goede zorg.

J.A. Van Deelen op 2 juni 2014

Tandarts Suy nam in het  weekend [zondag 1 juni 2014] de moeite om mijn man ,na een bloeding, te behandelen en gerust te stellen Een tandarts met gevoel voor het wel en wee van zijn patiënten. Fantastisch!. Kortom een tandarts om zuinig op te zijn.

Carola op 1 juni 2014

Fantastisch gedaan Remilla, dank je wel!
Dit was peanuts ; )

A. Tanuwidjaya op 28 mei 2014

Tandarts bezoek vind ik altijd angstig, vooral na meerdere malen slechte ervaringen met mijn vorige tandartsen.

Maar Oral Care doet echt een wonder! De nacht voor mijn wortelkanaal behandeling, had ik amper geslapen, zo bang was ik. Voor de behandeling had ik mijn angst aan de dhr. Honardar verteld, hij stelde mij gerust. Neem hij rustig de tijd en zeer vriendelijk legde hij uit alle plannen en stappen.  Voor de eerste x, voelde ik geen pijn bij injecteren van de verdoving, echt een super trucje!!! Eerste stap van de wortelkanaal behandeling liep super!

Op 19 mei 2014, moet er 2 gaatjes opnieuw gevuld worden.  Ik werd behandeld door Rachel. Haar vriendelijkheid en geduldigheid stelde mij echt gerust, en zoals haar collega's leggen ze alles uit, alle stappen die zij nam.

Bij trekken van mijn verstandskies, werd ik geholpen door dhr Suy. Hij legde mij uit wat hij gaat doen, en dat hij gaat zorgen dat ik geen pijn zou voelen, ik zou een druk vullen  Toen het zo ver was, ik was zooooooo opgelucht, waar was de druk? voelde helemaal niks!! heel blij was ik!!! Oral Care team zijn echt TOP!!!! Ze werken heel professioneel en nemen patiënten heel serieus!  Mijn vriend gaat binnenkort ook naar Oral Care. Echt een aanrader!!!.

C. Kanselaar op 28 mei 2014

Behandeling ( nazorrg paro) heb ik als vriendelijk, zeer vakkundig en degelijk ervaren.

Edwin Leeuwenhoek op 27 mei 2014

Vandaag voor het uittrekken van een kies naar het oral care center geweest. Behalve dat ik erg op mijn gemak gesteld werd is het bijzonder professioneel gebeurd. Bij mijn vorige tandarts heb ik anderhalve week met napijn gelopen. Hier kon ik s'avonds al weer met gemak sporten. Bedankt!

Websiteinstellingen
Facebook
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg